• 07-08-2018, 14:00:50
    #1
    Arkadaşlar öncelikle selamun aleyküm 2 konuda sizlere danışmam gerek,

    1. Konu Başlıktandan anlayacağınız gibi orta seviye olan ingilizcemi ileri seviyeye götürmeye çalışıyorum. İnternette araştırma yaptıgımda lingusta diye bir sete rastladım ve bayada iddalı olduklarını gördüm.

    Tüm dersleri düzgün bir şekilde uyguladıktan sonra ingilizce öğrenemezseniz paranız iade vs gibi bir çok garanti veriyorlar.

    Benim için asıl önemli olan ise kullanan kişilerin deneyimleri. Gerçekten işe yarayan bir yöntem ise almayı düşünüyorum. Fiyatlarıda ucuz degil 500 tl civarı o yüzden araştırma yapmadan alınmayacak gibi.

    2. Konu, İngilizce öğrenmek için( akıcı şekilde) nasıl bir yol izlemeliyim? Günlük kelime ezberlemeye çalışıyorum emek veriyorum ama dogru şekilde mi çalışıyorum ondan emin degilim. İngilizce bilen arkadaşlar bir yol gösterirse çok sevinirim. (Bu bölüme cevap verirken lütfen ingilizce bilen arkadaşlar yazsın bu konuda herkes için yararlı olsun laf kalabalıgı olmasın)
  • 07-08-2018, 14:10:22
    #2
    Hocam lingusta kullanıyorum, hem başlangıç hem de ileri seviye var elimde. Henüz başlangıç seviyesi 18. dersteyim. Faydalı olacağını düşünüyorum, ama tabiki tek başına yeterli gelmez. Kelime bilgisi için memrise, busu ve mondly pro versiyonlarını kullanıyorum. İnanılmaz derecede faydalılar. Bir de ingilizce altyazılı dizi izleme başladım. How i met your mothers, friends ve walking dead tüm sezonlarını indirdim. ben bu 3 koldan (lingusta, appler ve dizi izleme) ile başarılı olacağımı düşünüyorum. hatta konu açmışlığım da var. ama maalesef güncel tutamadım. Sağlık ve başka sebeplerden ötürü. Bu ay sfırdan tekrar başladım ve 6 ay sonra ingilizceyi akıcı bir şekilde konuşabileceğimi iddia ediyorum.

    Bu arada konunuzda belirtmişsiniz sadece ingilzce bilenler yazsın diye, ben faydam olacağını düşünerek yazdım.
  • 07-08-2018, 14:21:39
    #3
    malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lingusta kullanıyorum, hem başlangıç hem de ileri seviye var elimde. Henüz başlangıç seviyesi 18. dersteyim. Faydalı olacağını düşünüyorum, ama tabiki tek başına yeterli gelmez. Kelime bilgisi için memrise, busu ve mondly pro versiyonlarını kullanıyorum. İnanılmaz derecede faydalılar. Bir de ingilizce altyazılı dizi izleme başladım. How i met your mothers, friends ve walking dead tüm sezonlarını indirdim. ben bu 3 koldan (lingusta, appler ve dizi izleme) ile başarılı olacağımı düşünüyorum. hatta konu açmışlığım da var. ama maalesef güncel tutamadım. Sağlık ve başka sebeplerden ötürü. Bu ay sfırdan tekrar başladım ve 6 ay sonra ingilizceyi akıcı bir şekilde konuşabileceğimi iddia ediyorum.

    Bu arada konunuzda belirtmişsiniz sadece ingilzce bilenler yazsın diye, ben faydam olacağını düşünerek yazdım.
    Tşekkür ederim hocam alt yazılı dizileri nerden indirdiniz bende geçen aradım pek bulamadım. İngilizce kelime en etkilisi hangisi sizce?

    Birde hocam bu lingusta cd olarak mı geliyor dosylarını nerde tutuyorlar. Pc den falan dinlenmiyor mu?
  • 07-08-2018, 14:58:46
    #4
    Bu ülkede 11 sene bakanlık yapmış, yurtdışında yaşamış çok iyi ingilizce bilen bir abimden istediğim tavsiyeleri hiç dokunmadan paylaşıyorum.

    Alıntı
    Bol bol İngilizce oku, oku, oku
    Bol bol İngilizce dinle, dinle, dinle
    Bol bol İngilizce konuş, konuş, konuş
    Bol bol İngilizce yaz, yaz, yaz

    1. Twitter’den İngilizce öğreten hesaplar var. Takip et

    2. Televizyonu mutlaka İngilizce olarak seyret, anlaman gerekmiyor (altyazı iyi olur)

    3. BBC 4 radyoyu sürekli kulaklıkla dinle - anlaman gerekmiyor (https://www.bbc.co.uk/radio/player/bbc_radio_fourfm#)

    4. Temelin yoksa - bir kursa git

    5. İngilizce kitap, gazete, dergi okumaya çalış

    6. Bir İngiliz veya İngilizce bilen birilerini bul yazış (Bana bulaşma)
  • 08-08-2018, 09:35:27
    #5
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede 11 sene bakanlık yapmış, yurtdışında yaşamış çok iyi ingilizce bilen bir abimden istediğim tavsiyeleri hiç dokunmadan paylaşıyorum.
    Tavsiyelerin için teşekkürler
  • 10-11-2020, 20:37:40
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lingusta kullanıyorum, hem başlangıç hem de ileri seviye var elimde. Henüz başlangıç seviyesi 18. dersteyim. Faydalı olacağını düşünüyorum, ama tabiki tek başına yeterli gelmez. Kelime bilgisi için memrise, busu ve mondly pro versiyonlarını kullanıyorum. İnanılmaz derecede faydalılar. Bir de ingilizce altyazılı dizi izleme başladım. How i met your mothers, friends ve walking dead tüm sezonlarını indirdim. ben bu 3 koldan (lingusta, appler ve dizi izleme) ile başarılı olacağımı düşünüyorum. hatta konu açmışlığım da var. ama maalesef güncel tutamadım. Sağlık ve başka sebeplerden ötürü. Bu ay sfırdan tekrar başladım ve 6 ay sonra ingilizceyi akıcı bir şekilde konuşabileceğimi iddia ediyorum.

    Bu arada konunuzda belirtmişsiniz sadece ingilzce bilenler yazsın diye, ben faydam olacağını düşünerek yazdım.
    Sonuç nedir hocam ?
  • 11-11-2020, 08:58:44
    #7
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuç nedir hocam ?
    hala ingilizce öğrenmeye çalışıyorum hem tam zamanlı bir iş, hem freelance yaptığım işler, hem evli olmak hem de 2 çocuk sahibi olmak dil öğrenme konusunda beni baya yavaşlatıyor. ama en azından tamamen asla bırakmadım. Şu an A2 seviyesindeyim, ingilizce hikaye çocuk kitapları okumaya başladım. Eğer B2 seviyesine gelebilirsem haftada 3 gün günde 1 saatlik paketten 3 aylık cambly almayı düşünüyorum. yurtdışı freelance işler için.
    Lingusta konusuna gelecek olursam hem başlangıç hem de ileri seviye lingusta aldım ama başlangıçı bitirmedim, ileri seviyeye hiç başlamadım bile Şu an Rüstem Temriyev'den ders alıyorum. ilk seviyeyi bitirdim, 16 Kasımda ikinci 8 haftalık online kursum başlayacak. Rüstem Hoca dan oldukça memnunum, ilk seviyenin sonunda yaptığımız sunumlarda bir değerlendirme yaparak birincilere ücretlerinin tamamını iade etti, ben de birinci olarak ücretin tamamını iade aldım.
    Bir de Özer Kira var, Youtube dan dersleri var ayrıca 4 adet kitabı mevcut. Özellikle phrasal phrasal verbs ve çeviri ile öğren 2 kitabı çok iyi, inceleyin isterseniz.
    Sonuç olarak 40 yaşındayım, hayatımın her anında ve her döneminde ingilizce hep karşıma çıktı ve öyle fırsatlar kaçırdım ki anlatamam. Ama yılmak, pes etmek yok. Her yaşta her şartta öğrenmeye devam, yoksa ne için yaşıyoruz ki..?
  • 11-11-2020, 09:50:35
    #8
    malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala ingilizce öğrenmeye çalışıyorum hem tam zamanlı bir iş, hem freelance yaptığım işler, hem evli olmak hem de 2 çocuk sahibi olmak dil öğrenme konusunda beni baya yavaşlatıyor. ama en azından tamamen asla bırakmadım. Şu an A2 seviyesindeyim, ingilizce hikaye çocuk kitapları okumaya başladım. Eğer B2 seviyesine gelebilirsem haftada 3 gün günde 1 saatlik paketten 3 aylık cambly almayı düşünüyorum. yurtdışı freelance işler için.
    Lingusta konusuna gelecek olursam hem başlangıç hem de ileri seviye lingusta aldım ama başlangıçı bitirmedim, ileri seviyeye hiç başlamadım bile Şu an Rüstem Temriyev'den ders alıyorum. ilk seviyeyi bitirdim, 16 Kasımda ikinci 8 haftalık online kursum başlayacak. Rüstem Hoca dan oldukça memnunum, ilk seviyenin sonunda yaptığımız sunumlarda bir değerlendirme yaparak birincilere ücretlerinin tamamını iade etti, ben de birinci olarak ücretin tamamını iade aldım.
    Bir de Özer Kira var, Youtube dan dersleri var ayrıca 4 adet kitabı mevcut. Özellikle phrasal phrasal verbs ve çeviri ile öğren 2 kitabı çok iyi, inceleyin isterseniz.
    Sonuç olarak 40 yaşındayım, hayatımın her anında ve her döneminde ingilizce hep karşıma çıktı ve öyle fırsatlar kaçırdım ki anlatamam. Ama yılmak, pes etmek yok. Her yaşta her şartta öğrenmeye devam, yoksa ne için yaşıyoruz ki..?
    Teşekkürler hocam bana deneyimlerinizden bahsettiğiniz için