Alıntı
SquirrelMail'de zaman aşımı
5
●801
- 12-09-2006, 02:46:54Üyeliği durdurulduArkadaşlar SquirrelMail'de son zamanlarda neredeyse şu zaman aşımı yüzünden bir iş yapamaz oldum. Mailleri kontrol ediyorum, adama cevap yaz deyip cevabı gönderene kadar zaman aşımı oluyor ve yazdığım mail de olduğu gibi uçuyor ve tekrar yazmak zorunda kalıyorum. İkide bir yukardaki uyarı çıkıyor, Giriş Sayfasına Git diyorum ve tekrar herşeye baştan başlıyorum. Bunun sebebi nedir, deli etti beni. Teşekkürler
- 15-09-2006, 17:22:12Üyeliği durduruldubende ilk başta SquirrelMail kullanıyordumda daha görsel efekti az ve cok kasıyor en iyi horde gerçekten
- 15-09-2006, 18:55:59Üyeliği durdurulduBakabileceğim bir kaç yeri söylermisin Osman ben bakim hemenosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2006, 18:57:15Üyeliği durdurulduBen de ilk başta Horde kullanıyordum da, şu son zamanlar hep buna alıştım, eğer bu sorunu çözemezsen mecburen tekrar Hordeyi kullanıcam.affetmekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle