Alıntı
SquirrelMail sürüm 1.4.6
SquirrelMail Proje Takımı
HATA
Bu sayfaya erişebilmek için sisteme giriş yapmanız gerekmektedir.
Giriş sayfasına git

Arkadaşlar SquirrelMail'de son zamanlarda neredeyse şu zaman aşımı yüzünden bir iş yapamaz oldum. Mailleri kontrol ediyorum, adama cevap yaz deyip cevabı gönderene kadar zaman aşımı oluyor ve yazdığım mail de olduğu gibi uçuyor ve tekrar yazmak zorunda kalıyorum. İkide bir yukardaki uyarı çıkıyor, Giriş Sayfasına Git diyorum ve tekrar herşeye baştan başlıyorum. Bunun sebebi nedir, deli etti beni. Teşekkürler