affetmekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende ilk başta SquirrelMail kullanıyordumda daha görsel efekti az ve cok kasıyor en iyi horde gerçekten
Ben de ilk başta Horde kullanıyordum da, şu son zamanlar hep buna alıştım, eğer bu sorunu çözemezsen mecburen tekrar Hordeyi kullanıcam.