Sorunları
- Editor, koda geçip sonra normale geçince yaptığınız yazı ayarları koda dönüyor.
- Beğenmeye basınca hata vermesi ama beğeniyi kabul etmesi,
- Alıntıya basınca alıntılmaması,
Sorunları gidereyim mi yoksa merge bulup başka bir sisteme mi geçeyim?
Bu arada forum biraz kurumsal ağırlıklı olduğu için trollemezseniz sevinirim.