• 25-04-2018, 21:16:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar, kullandığım forum scriptin sorunları mevcut.

    Sorunları
    • Editor, koda geçip sonra normale geçince yaptığınız yazı ayarları koda dönüyor.
    • Beğenmeye basınca hata vermesi ama beğeniyi kabul etmesi,
    • Alıntıya basınca alıntılmaması,
    vb. gibi sorunları var.
    Sorunları gidereyim mi yoksa merge bulup başka bir sisteme mi geçeyim?
    Bu arada forum biraz kurumsal ağırlıklı olduğu için trollemezseniz sevinirim.
  • 25-04-2018, 21:21:48
    #2
    Merhabalar,Daha optimal bir kullanım ve ileriye dönük daha fazla sorun yaşamamak adına farklı forum scriptine geçmenizi öneririm.
    Eğer böyle bir düşünceniz varsa sizlere geçiş konusunda yardımcı olabilirim.
  • 25-04-2018, 21:22:51
    #3
    EmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,Daha optimal bir kullanım ve ileriye dönük daha fazla sorun yaşamamak adına farklı forum scriptine geçmenizi öneririm.
    Eğer böyle bir düşünceniz varsa sizlere geçiş konusunda yardımcı olabilirim.
    Kararsızım açıkçası, oturmuş sistemi bozmak çok riskli.
  • 25-04-2018, 21:24:01
    #4
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kararsızım açıkçası, oturmuş sistemi bozmak çok riskli.
    Kararsızlık yıkım getirir. Sadece sorunları analiz ederek o forum scripti hakkında internette yorumlara bakmanız size gelecek ile ilgili ipucular verecek ve böylkece yapmış olduğunuz seçimler için üzülmeyeceksiniz.
  • 26-04-2018, 21:58:53
    #5
    Sorun çözüldü, sistemi yok edip myBB kullanarak siteyi subdomaine taşıdım. İlgilenen herkese teşekkür ederim.