Merhaba arkadaşlar, kullandığım forum scriptin sorunları mevcut.

Sorunları
  • Editor, koda geçip sonra normale geçince yaptığınız yazı ayarları koda dönüyor.
  • Beğenmeye basınca hata vermesi ama beğeniyi kabul etmesi,
  • Alıntıya basınca alıntılmaması,
vb. gibi sorunları var.
Sorunları gidereyim mi yoksa merge bulup başka bir sisteme mi geçeyim?
Bu arada forum biraz kurumsal ağırlıklı olduğu için trollemezseniz sevinirim.