arkadaşlar vbulletin 3.8.5 web sitemde deleton diye reklam çıkıyor sanırım sitede virüs var bunun yüzünden googleden az hit geliyor ben sitede kullandığım tüm reklam kodlarını kaldırdım ama siteye girip herhangi bir konuya tıklandığında 2. sekme otomatik açılıyor ve reklam çıkıyor bu 3 aydır böyle devam ediyor site www.cepstar.net ustalar inceleyip yardımcı olurmusunuz

Yaptığım işlemler
1. Tüm eklentileri sildim düzelmedi geri yükledim
2. Cpanelden virüs taraması yaptım 1 tane virüs buldu sildim ama düzelmedi
3. Sitedeki tüm reklam kodlarını kaldırdım
4. Sitedeki tüm temaları kaldırdım sadece 1 tane bıraktım
5. 9 ay önceki eski sql yedeğini attım
Ama banamısın demedi bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olabilirmisiniz