• 16-09-2005, 17:01:55
    #19
    trextra adlı üyeden alıntı:
    normalden kastı aynı sayfa içinde adsense in <script> li kodunu alt alta koymasını kastetti. Öyle yerleştirse reklam çıkmaz ztn. Frame ile çağırtıyor. Yani hepsi farklı sayfa aslında. Yoksa alt alta genel ev reklamları çıkar anca.
    bende alt alta koydum dostum iframe yok
    <script type="text/javascript"><!--
    xxxxx
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    <script type="text/javascript"
    src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
    <script type="text/javascript"><!--
    xxxxx
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    <script type="text/javascript"
    src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
    </script>
    <script type="text/javascript"><!--
    xxxxx
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    <script type="text/javascript"
    src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
    </script>
  • 16-09-2005, 17:05:29
    #20
    Meaa$aallaaahh Meaa$aallaaahh OHAA!!
  • 16-09-2005, 17:14:25
    #21
    Bedava100 bukadar hit yolluyormu yaa ??
  • 16-09-2005, 17:22:57
    #22
    Misafir
    lig tv ile ilgili bir site olunca yolluyor. tabi 1ay önce reglenmiş bir domain ve site bahsi geçen...
  • 16-09-2005, 17:24:17
    #23
    googledan yasak diilmi bu site??Yoksa paraya para demicek
  • 16-09-2005, 17:30:10
    #24
    Misafir
    yok be ne yasagı
    adam güzel hit yapıyor takdire şaan..
    günde 150 dolar kazandıgını sanıyorum....
  • 16-09-2005, 17:31:23
    #25
    Bedava 100'ün kullandığı scripti bilen var mı?
  • 16-09-2005, 17:32:15
    #26
    Misafir
    evet var atakan script
    çocuk kendi yazıyor
  • 16-09-2005, 17:42:41
    #27
    mc2media.net adlı üyeden alıntı:
    evet var atakan script
    çocuk kendi yazıyor
    Allah alla, sıkmayın oolum.