• 16-09-2005, 16:38:27
    #10
    tektek koymaya korkmuşmu ne hepsini iframe koymuş http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm


    <p align="center">
    <IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I4">
    </BODY>
    </HTML></iframe>
    <IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I5">
    </BODY>
    </HTML></iframe>
    <IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I6">
    </BODY>
    </HTML></iframe>
    <IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I7">
    </BODY>
    </HTML></iframe>
    <IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I8">
  • 16-09-2005, 16:40:20
    #11
    Misafir
    EsCTasY
    engin tecrübenle bizi aydınlattıgın için teşekkür ederiz

    adam normal olarak koysa zaten 1 tane reklam çıkmaz yaw
  • 16-09-2005, 16:41:32
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o kadar popup açtıktan sonra ben o siteye güvenip altın yumurtlayan tavuk veriyom desede tıklamam.

    http://extremetracking.com/open;ref2?login=bedavali

    aha sitenin hit kaynağı

    güzel çalışma ama nereye kadar.

    cimbom a laf yok...
  • 16-09-2005, 16:43:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Heryere popup açarak hit alıyo işte
  • 16-09-2005, 16:46:05
    #14
    Misafir
    mavi adlı üyeden alıntı:
    o kadar popup açtıktan sonra ben o siteye güvenip altın yumurtlayan tavuk veriyom desede tıklamam.

    http://extremetracking.com/open;ref2?login=bedavali

    aha sitenin hit kaynağı

    güzel çalışma ama nereye kadar.

    cimbom a laf yok...
    güzel dionda sen ben tıklamayız..

    70 milyonun suçu neee yene duygulandım ağlayacam
  • 16-09-2005, 16:47:44
    #15
    Misafir
    amcama hit yollayanlar
    4246 24.81% http://www.bedava100.com
    2559 14.95% http://www.mp3siteleri.org/
    2216 12.95% http://www.muziklistem.com
    1973 11.53% http://www.zurzuvi.com
    1957 11.44% http://www.ilk5.com
    1588 9.28% http://www.iyki.com
  • 16-09-2005, 16:48:27
    #16
    mc2media.net adlı üyeden alıntı:
    EsCTasY
    engin tecrübenle bizi aydınlattıgın için teşekkür ederiz

    adam normal olarak koysa zaten 1 tane reklam çıkmaz yaw
    arkadaşın kodlarını alt alta copy paste edince reklam çıkıyor
  • 16-09-2005, 16:57:00
    #17
    Yok böyle bir şey yaw, hit için adamlar neler yapıyor. Lüzumsun Bandwidth yemekten başka bir işe yaramaz bence.
  • 16-09-2005, 16:57:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    EsCTasY adlı üyeden alıntı:
    arkadaşın kodlarını alt alta copy paste edince reklam çıkıyor
    normalden kastı aynı sayfa içinde adsense in <script> li kodunu alt alta koymasını kastetti. Öyle yerleştirse reklam çıkmaz ztn. Frame ile çağırtıyor. Yani hepsi farklı sayfa aslında. Yoksa alt alta genel ev reklamları çıkar anca.