tektek koymaya korkmuşmu ne hepsini iframe koymuş
http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm
<p align="center">
<IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I4">
</BODY>
</HTML></iframe>
<IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I5">
</BODY>
</HTML></iframe>
<IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I6">
</BODY>
</HTML></iframe>
<IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I7">
</BODY>
</HTML></iframe>
<IFRAME WIDTH="728" HEIGHT="90" SRC="http://www.bedavaligtv.com/gogg.htm" FRAMEBORDER="no" SCROLLING="no" MARGINWIDTH="20" MARGINHEIGHT="10" name="I8">