trextra adlı üyeden alıntı:
normalden kastı aynı sayfa içinde adsense in <script> li kodunu alt alta koymasını kastetti. Öyle yerleştirse reklam çıkmaz ztn. Frame ile çağırtıyor. Yani hepsi farklı sayfa aslında. Yoksa alt alta genel ev reklamları çıkar anca.
bende alt alta koydum dostum iframe yok
<script type="text/javascript"><!--
xxxxx
x
x
x
x
x
x
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
<script type="text/javascript"><!--
xxxxx
x
x
x
x
x
x
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
<script type="text/javascript"><!--
xxxxx
x
x
x
x
x
x
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>