• 16-09-2005, 13:48:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    türkçe kaynak olarak sıkıntı çektiğiniz konular neler?
    - mesela ben türkçe php script konusunda sıkıntı çekiyorum. bir site olsa, yabancı scriptleri türkçeleştirip koysa iyi iş yapar gibi geliyor (yasal yönden uygunmudur bilmem.)
    - ayrıca bisiklet modifikasyonu ile ilgili türkçe kaynak bulamadım desem doğrudur. eski bir bisiklet aldım, yenilemek için tamamen yabancı kaynaklardan yararlandım.
    - eski arabalarla ilgili türkçe kaynak az. örneğin eski mini'lerle ilgili tek bir yazı bulursam kendimi şanslı hissedeceğim. bazen diyorum ki amerikada mı yaşasaydım
    - bütün bunlarla beraber, zekası, kapasitesi, parası olan birinin neden hala türkiye genelinde linkworth, adbrite vb. sistem kurmadığını anlamadım. text reklam vereceğim zaman onlarca sitenin reklam şartlarına tek tek bakmak zoruma gidiyor açıkçası.
    sizin de sıkıntı çektiğiniz konular varsa buraya yazarsanız, bilgim filan varsa sitesini açarım hemen. hem de diğer kişiler eksiklikleri görürse o konuya eğilirler. türkiye'de 7.5 milyon internet kullanıcısı var diyorlar, bu 7.5 milyon kişi mynet'ten çıkmıyor mu hiç? çıksa zaten yapacak birşey de yok bütün siteler saçma sapan geliyor, herkes bir hazır mesaj koymuş, aşk sevgi şiir. sen çok mu şey yaptın diyen olursa evet yapmadım ama siz niye yapmıyorsunuz?
  • 16-09-2005, 13:53:38
    #2
    Misafir
    mynetten daha güzel 3 haneli domainim var 2 tane. bunlarla bir kaç iş yapacam ama zamanı var türkiyede şu an netten hiçbir işe girmenin manası yok, telekom gibi bir yawşak varken bu işlerin başında herşey sakat.. ama ilerde cjb.net tarzı site yapabilriim. yada freehosting. ve ya rapidshare..

    Neden adbrite gibi birşey yapsınlarki? hem kazancı az hem uğraşı çok hemde millet arkandan sürekli *********** diyecek.. gerisini sen düşün işte google a bile neler diyen var.. adamlar ekmeğini yiyor google`ın ama ana avrat düz gidiyor..
  • 16-09-2005, 13:59:05
    #3
    Power adlı üyeden alıntı:
    mynetten daha güzel 3 haneli domainim var 2 tane. bunlarla bir kaç iş yapacam ama zamanı var türkiyede şu an netten hiçbir işe girmenin manası yok, telekom gibi bir yawşak varken bu işlerin başında herşey sakat.. ama ilerde cjb.net tarzı site yapabilriim. yada freehosting. ve ya rapidshare..

    Neden adbrite gibi birşey yapsınlarki? hem kazancı az hem uğraşı çok hemde millet arkandan sürekli *********** diyecek.. gerisini sen düşün işte google a bile neler diyen var.. adamlar ekmeğini yiyor google`ın ama ana avrat düz gidiyor..
    adbrite ve linkworth u örnek vermemin sebebi böyle mesaj yazmamandı adbite ve link.. 'in şu özelliğinden bahsetmiştim: site sahibi şu kadar paraya reklam alıyorum diyor, daha sonra reklam vermek isteyen kişi bu network üzerinden reklam veriyor. ortada sahte tıklama olacak diye birşey yok yani. o kadar yazılıma da gerek yok. anlatamadım ama neyse.
  • 16-09-2005, 14:00:25
    #4
    Misafir
    ploop adlı üyeden alıntı:
    adbrite ve linkworth u örnek vermemin sebebi böyle mesaj yazmamandı adbite ve link.. 'in şu özelliğinden bahsetmiştim: site sahibi şu kadar paraya reklam alıyorum diyor, daha sonra reklam vermek isteyen kişi bu network üzerinden reklam veriyor. ortada sahte tıklama olacak diye birşey yok yani. o kadar yazılıma da gerek yok. anlatamadım ama neyse.

    Dostum ne yaparsan yap gene küfürü yiyeceksin anana bacına sövecekler, biri reklam verecek, başka biri sahte clickle avarage click i yükseltecek v.s. v.s.