Power adlı üyeden alıntı:
mynetten daha güzel 3 haneli domainim var 2 tane. bunlarla bir kaç iş yapacam ama zamanı var türkiyede şu an netten hiçbir işe girmenin manası yok, telekom gibi bir yawşak varken bu işlerin başında herşey sakat.. ama ilerde cjb.net tarzı site yapabilriim. yada freehosting. ve ya rapidshare..
Neden adbrite gibi birşey yapsınlarki? hem kazancı az hem uğraşı çok hemde millet arkandan sürekli *********** diyecek.. gerisini sen düşün işte

google a bile neler diyen var.. adamlar ekmeğini yiyor google`ın ama ana avrat düz gidiyor..
adbrite ve linkworth u örnek vermemin sebebi böyle mesaj yazmamandı

adbite ve link.. 'in şu özelliğinden bahsetmiştim: site sahibi şu kadar paraya reklam alıyorum diyor, daha sonra reklam vermek isteyen kişi bu network üzerinden reklam veriyor. ortada sahte tıklama olacak diye birşey yok yani. o kadar yazılıma da gerek yok. anlatamadım ama neyse.