mynetten daha güzel 3 haneli domainim var 2 tane. bunlarla bir kaç iş yapacam ama zamanı var türkiyede şu an netten hiçbir işe girmenin manası yok, telekom gibi bir yawşak varken bu işlerin başında herşey sakat.. ama ilerde cjb.net tarzı site yapabilriim. yada freehosting. ve ya rapidshare..

Neden adbrite gibi birşey yapsınlarki? hem kazancı az hem uğraşı çok hemde millet arkandan sürekli *********** diyecek.. gerisini sen düşün işte google a bile neler diyen var.. adamlar ekmeğini yiyor google`ın ama ana avrat düz gidiyor..