Merhabalar; Plesk panel kullanıyorum. geçenlerde, sitemin adresini yazdığımda sayfa görüntülenemiyor diye bir uyarı aldım. Bunun üstüne reseller hesabımdaki tüm siteleri kontrol ettiğimde onların da açılmadığını gördüm. Aklıma asp uzantılı olmayan .html dosyalar geldi. Onları talep edince sorunsuz bir şekilde açtıklarını gördüm. Site istatistiklerime baktığımda ise bu durumun son 2-3 gündür belirsiz aralıklarla, sitelere yarım saat - 1 saat süre ile erişimin olmadığını gördüm.
Sizce nedir bu durumun sebebi?
asp açılmıyor html açılıyor
8
●991
- 04-06-2008, 14:28:44
dostlarım, yarenlerim, bu sitelerin en yenisi 6 aylık. asp bilgim var. siteler dediğim gibi yeni bu aralar sorun vermeye başladı. sorunun olduğu vakitlerde ise, sadece html dosyalar açılıyor. server php yi de destekliyor. php çalışmadığım için onu deneme imkanım olmadı
- 04-06-2008, 14:34:05Bence asp ve html ile ilgili bir sorun degil sunucunda kesintiler oluyor..Bir html sayfaya birkez girdiginde belli bir süre sonra baglantı olmasa bile hemen hızlıca açılabiliyor.Ama işlem yapacak bir sayfaya geçtiginde büyük ihtimal sayfa görüntülenmez..asp de direk işlevsel bir sayfa oldugu ıcın görüntülenmiyor..
- 04-06-2008, 19:26:51Evet hocam server sahibi ile temasa geçtim bugün tam hatanın yenilendiği saatte. İncelemiş, diyor ki, tüm sitelerin tek havuzda, onları oluştururken ayrı templatelerde oluştur diyor. Yani en azından hiti fazla olan sitelerini ayrı bir bölümde tut diyor.kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiti en fazla olan sitemin 2k hiti var. Şimdi ister istemez düşünüyorum, hedefim olan 10k lara doğru bu iş nasıl olacak? Belki şimdiki durum bile bu hedefin önündeki en büyük engel. - 04-06-2008, 19:40:40Bir vps'ye geçebilirsin.r10ceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2008, 23:02:51Asp çok kullanmam ama bildigim kadarıyla asp de yazılan bazı yazılımlar aşırı cpu kullanımına sebep olabiliyor, hatta kimi yazılımlar tek başına server kullanıyor diye duyum almıştım ne kadar dogru bilmiyorum. Sana önerim her siteye ayrı ayrı cpu limiti koy plesk de bu mümkün ama eger gerçekten yetmiyorsa kapasiten ufak çaplı bi server kiralamanı tavsiye ederim.
dostlarım, yarenlerim, bu sitelerin en yenisi 6 aylık. asp bilgim var. siteler dediğim gibi yeni bu aralar sorun vermeye başladı. sorunun olduğu vakitlerde ise, sadece html dosyalar açılıyor. server php yi de destekliyor. php çalışmadığım için onu deneme imkanım olmadı