Asp çok kullanmam ama bildigim kadarıyla asp de yazılan bazı yazılımlar aşırı cpu kullanımına sebep olabiliyor, hatta kimi yazılımlar tek başına server kullanıyor diye duyum almıştım ne kadar dogru bilmiyorum. Sana önerim her siteye ayrı ayrı cpu limiti koy plesk de bu mümkün ama eger gerçekten yetmiyorsa kapasiten ufak çaplı bi server kiralamanı tavsiye ederim.