Bence asp ve html ile ilgili bir sorun degil sunucunda kesintiler oluyor..Bir html sayfaya birkez girdiginde belli bir süre sonra baglantı olmasa bile hemen hızlıca açılabiliyor.Ama işlem yapacak bir sayfaya geçtiginde büyük ihtimal sayfa görüntülenmez..asp de direk işlevsel bir sayfa oldugu ıcın görüntülenmiyor..