microsoft hak iddia edebilir mi ?
13
●891
- 02-06-2008, 01:55:48Üyeliği durdurulduGoogle, google kelimesinin başka bi yerde kullanılmasına izin vermiyor..Microsoft'unda izin verecegini Sanmıyorum..
- 02-06-2008, 04:55:04Üyeliği durdurulduBencede illeri dogru sorun cikartabilirler....
- 02-06-2008, 11:18:35Üyeliği durdurulduhiçbirşey olmaz...farzet ki ben bir site açıyorum sabancılar diye...şimdi sabancı gelip kardeşim içinde benim ismimi kullanıyorsun die telif mi iddia edecek..microsoftdestek.com die bi site aç..kim ne der..hiç kimse bir şey diyemez.en son bu yozgatta mı ne adamın biri mcdavut diye bir fastfood açmıştı.mcdonalds benim adımı kullanıyor diye dava açmıştı nitekim kaybetmişti.telif olayı önemli ama bu kadar detaylı bir olay değil.
- 02-06-2008, 11:44:25marka ihlali yapmış oluyorsun. kendini microsoft'un bir uzantısı gibi gösterirsen kesinlikle problem çıkar. ancak microsoft ürünlerinde kullanıcılara destek sağlayan bir servis kurduğunu farzedersek sitenin altına da "Microsoft®, Microsoft Corp.'nın yasal tescilli markasıdır." diye yazarsan sittin sene alamazlar diye düşünüyorum. bence ileride büyük paralara satmak için cepte tutmakta yarar var. yani ben bi marka tescil edecem, onun başına sonuna gelen tamlamalara karşılık gelen tüm domainlerde hakkım olacak. mantıksız bence ama yine de sen bilirsin...
