hiçbirşey olmaz...farzet ki ben bir site açıyorum sabancılar diye...şimdi sabancı gelip kardeşim içinde benim ismimi kullanıyorsun die telif mi iddia edecek..microsoftdestek.com die bi site aç..kim ne der..hiç kimse bir şey diyemez.en son bu yozgatta mı ne adamın biri mcdavut diye bir fastfood açmıştı.mcdonalds benim adımı kullanıyor diye dava açmıştı nitekim kaybetmişti.telif olayı önemli ama bu kadar detaylı bir olay değil.