Hotmail Artik Yeter
6
●703
- 31-05-2008, 23:25:10https://support.msn.com/eform.aspx?p...ail&ct=eformts
şuraya bi göz at istersen. bende daha yeni doldurdum formu cevap bekliyorum - 01-06-2008, 00:17:22mesajını okuduktan sonra bende baya bi uğraştım, o linki bulunca direk yazıyım dedim. dikkatimden kaçmış k.bakma. rDNS eklettiniz mi ip adresinize ?SEaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2008, 00:45:09Üyeliği durdurulduVerdiğin link junk mail atan kişiyi rapor etme.. Sanıyorum şu linkten domaini tanımlıyoruz mailllerin hotmailde gelen kutusuna gitmesi için: https://support.msn.com/eform.aspx?p...sbl&ct=eformtsSEaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2008, 03:57:54http://whois.domaintools.com/SunucuIpAdresin
burada "Resolve Host" un karşısında sunucunun host name i yazmalı sanırım