• 31-05-2008, 21:16:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Edit - Silinsin lütfen konum
  • 31-05-2008, 23:25:10
    #2
    https://support.msn.com/eform.aspx?p...ail&ct=eformts

    şuraya bi göz at istersen. bende daha yeni doldurdum formu cevap bekliyorum
  • 31-05-2008, 23:55:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Peki bu yöntemle önemsiz kutusuna giden mailleri gelen kutusuna attırabilir miyiz acaba?
  • 01-06-2008, 00:17:22
    #4
    SEaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap için saol ama, mesajımı tam okumamışsın, zaten oradan belki 10 kere yazdım, adamlarla akraba olduk yazışa yazışa ama sonuç yok. Mesajımı tam olarak okursan sanırım daha iyi anlayacaksın.
    mesajını okuduktan sonra bende baya bi uğraştım, o linki bulunca direk yazıyım dedim. dikkatimden kaçmış k.bakma. rDNS eklettiniz mi ip adresinize ?
  • 01-06-2008, 00:45:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SEaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem onu dene, hem de https://support.msn.com/eform.aspx?p...ail&ct=eformts olanı dene. Sen buralardan yazarak sanırım halledebilirsin. Ama benimki daha değişik, junka bile gitmiyor. Bir de başımıza SmartScreen diye bişey çıktı
    Verdiğin link junk mail atan kişiyi rapor etme.. Sanıyorum şu linkten domaini tanımlıyoruz mailllerin hotmailde gelen kutusuna gitmesi için: https://support.msn.com/eform.aspx?p...sbl&ct=eformts
  • 01-06-2008, 03:57:54
    #6
    http://whois.domaintools.com/SunucuIpAdresin

    burada "Resolve Host" un karşısında sunucunun host name i yazmalı sanırım
  • 02-06-2008, 11:47:47
    #7
    ip bloğu değil sanırım. mesajın smartscreen filtresine takıldı, smartscreen şöyle böyle şu işe yarar falan filan diyor.