Cevap için saol ama, mesajımı tam okumamışsın, zaten oradan belki 10 kere yazdım, adamlarla akraba olduk yazışa yazışa ama sonuç yok. Mesajımı tam olarak okursan sanırım daha iyi anlayacaksın.
mesajını okuduktan sonra bende baya bi uğraştım, o linki bulunca direk yazıyım dedim. dikkatimden kaçmış k.bakma. rDNS eklettiniz mi ip adresinize ?