SEaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem onu dene, hem de https://support.msn.com/eform.aspx?p...ail&ct=eformts olanı dene. Sen buralardan yazarak sanırım halledebilirsin. Ama benimki daha değişik, junka bile gitmiyor. Bir de başımıza SmartScreen diye bişey çıktı
Verdiğin link junk mail atan kişiyi rapor etme.. Sanıyorum şu linkten domaini tanımlıyoruz mailllerin hotmailde gelen kutusuna gitmesi için: https://support.msn.com/eform.aspx?p...sbl&ct=eformts