Konu
Hotmail Artik Yeter
01-06-2008, 00:45:09
#5
erginbal
Üyeliği durduruldu
SEaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hem onu dene, hem de
https://support.msn.com/eform.aspx?p...ail&ct=eformts
olanı dene. Sen buralardan yazarak sanırım halledebilirsin. Ama benimki daha değişik, junka bile gitmiyor. Bir de başımıza
SmartScreen
diye bişey çıktı
Verdiğin link junk mail atan kişiyi rapor etme.. Sanıyorum şu linkten domaini tanımlıyoruz mailllerin hotmailde gelen kutusuna gitmesi için:
https://support.msn.com/eform.aspx?p...sbl&ct=eformts