• 12-06-2017, 18:43:31
    #1
    Yaklaşık olarak 10 dakika önce Mersinde de deprem meydana geldi. Düşük şiddette de olsa endişe uyandırdı.
  • 12-06-2017, 23:15:07
    #2
    Geçmiş olsun hocam ikindi vakitleri de İzmir'de şiddetli oldu bayağı.
  • 12-06-2017, 23:14:49
    #3
    Izmirden yazıyorum, ikindi saatlerinde kötü sallandık dolabın üzerindeki bardak yere düştü.

    Ramazan ayında bir çok ilde deprem olması manidar değil mi?

    "Kula bela gelmez. Hak yazmadıkça, Hak bela yazmaz. Kul azmadıkça.. " Hz.Mevlana
  • 12-06-2017, 23:32:50
    #4
    Allah 99 depremini bir daha yaşatmasın inşallah. Tüm ülkeye geçmiş olsun.
  • 12-06-2017, 23:34:47
    #5
    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Izmirden yazıyorum, ikindi saatlerinde kötü sallandık dolabın üzerindeki bardak yere düştü.

    Ramazan ayında bir çok ilde deprem olması manidar değil mi?

    "Kula bela gelmez. Hak yazmadıkça, Hak bela yazmaz. Kul azmadıkça.. " Hz.Mevlana
    Efendim İzmir de yaşanan deprem çok kötüydü Rabbim muhafaza eylesin. Havaların iyi olmasına rağmen doğru düzgün oruç tutan yok efendim oruç tutan.
  • 12-06-2017, 23:30:48
    #6
    Geçmiş olsun.
    Allah tekrar yaşatmasın.
  • 12-06-2017, 23:36:54
    #7
    Geçmiş olsun. MErsindeyim hiç hissetmedim ama Ege-marmara da aşırı hissedilmiş
  • 12-06-2017, 23:36:47
    #8
    ortamnedio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam ikindi vakitleri de İzmir'de şiddetli oldu bayağı.
    Size de geçmiş olsun efendim Rabbim muhafaza eylesin.
  • 12-06-2017, 23:38:51
    #9
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah 99 depremini bir daha yaşatmasın inşallah. Tüm ülkeye geçmiş olsun.
    Amin Allah Razı olsun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:38:51 -->-> Daha önceki mesaj 23:38:06 --

    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. MErsindeyim hiç hissetmedim ama Ege-marmara da aşırı hissedilmiş
    Rabbim muhafaza eylesin.