Izmirden yazıyorum, ikindi saatlerinde kötü sallandık dolabın üzerindeki bardak yere düştü.
Ramazan ayında bir çok ilde deprem olması manidar değil mi?
"Kula bela gelmez. Hak yazmadıkça, Hak bela yazmaz. Kul azmadıkça.. " Hz.Mevlana
Efendim İzmir de yaşanan deprem çok kötüydü Rabbim muhafaza eylesin. Havaların iyi olmasına rağmen doğru düzgün oruç tutan yok efendim oruç tutan.