ortamnedio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam ikindi vakitleri de İzmir'de şiddetli oldu bayağı.
Size de geçmiş olsun efendim Rabbim muhafaza eylesin.