• 18-05-2008, 12:17:32
    #1
    S.a extreme verebilcek varmı yurtdışında arkadaşlar varsa açabilirlermi iki dakka
    lütfen gelipte ücret söylemeyin.. pm bekliyorum
  • 18-05-2008, 12:19:24
    #2
    yurtdışından açma olayında emen iptal ediyolar üyeliği haberin olsun
  • 18-05-2008, 12:23:10
    #3
    peki kullanmadığınız extreme varsa o olabilirmi ?

    zaten hesaba girmiycemki kodu alıp siteye koyucam...

    sayaçturka vardı zırt pırt bozuluyo şu anda bozuk... :S
  • 18-05-2008, 14:27:17
    #4
    ben geçen hafta istanbul semalarından açıverdim
    1 hafta oldu banlanmadım.
    Dark eyess söylediklerimi uygula alırsın.
    sağlam proxy bul git kayıt ol kodunu felan al. sonra Türk ip si ile kesinlikle login olma
  • 18-05-2008, 15:14:02
    #5
    zaten 1 kere login olucam dahada olmıcam onuda proxy ile olum ama javascriptli bi proxy blamıyoruz...
  • 18-05-2008, 15:22:53
    #6
    Bu uygulamayı deneyen çok arkadaş oldu ama çoğu sonuç alamadı sanırım:s