Extreme lazım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Extreme lazım
5
●
427
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Extreme lazım
18-05-2008, 12:17:32
#1
DarkEyess
S.a extreme verebilcek varmı yurtdışında arkadaşlar varsa açabilirlermi iki dakka
lütfen gelipte ücret söylemeyin.. pm bekliyorum
18-05-2008, 12:19:24
#2
SaFaa
yurtdışından açma olayında emen iptal ediyolar üyeliği haberin olsun
18-05-2008, 12:23:10
#3
DarkEyess
peki kullanmadığınız extreme varsa o olabilirmi ?
zaten hesaba girmiycemki kodu alıp siteye koyucam...
sayaçturka vardı zırt pırt bozuluyo şu anda bozuk... :S
18-05-2008, 14:27:17
#4
ßaron
ben geçen hafta istanbul semalarından açıverdim
1 hafta oldu banlanmadım.
Dark eyess söylediklerimi uygula alırsın.
sağlam proxy bul git kayıt ol kodunu felan al. sonra Türk ip si ile kesinlikle login olma
18-05-2008, 15:14:02
#5
DarkEyess
zaten 1 kere login olucam dahada olmıcam onuda proxy ile olum
ama javascriptli bi proxy blamıyoruz...
18-05-2008, 15:22:53
#6
Serkan
Bu uygulamayı deneyen çok arkadaş oldu ama çoğu sonuç alamadı sanırım:s
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler