Konu
Extreme lazım
18-05-2008, 12:23:10
#3
DarkEyess
peki kullanmadığınız extreme varsa o olabilirmi ?
zaten hesaba girmiycemki kodu alıp siteye koyucam...
sayaçturka vardı zırt pırt bozuluyo şu anda bozuk... :S