ben geçen hafta istanbul semalarından açıverdim
1 hafta oldu banlanmadım.
Dark eyess söylediklerimi uygula alırsın.
sağlam proxy bul git kayıt ol kodunu felan al. sonra Türk ip si ile kesinlikle login olma