• 11-05-2008, 11:45:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Siteme girmeye çalıştığımda direkt opendns sitesi açılıyor. Ancak proxy ile siteme girebiliyorum. Bunun nedeni nedir ?
  • 11-05-2008, 11:56:05
    #2
    Kendi makineniz veya routerınız open DNS in DNS IP lerini kullanıyor, open DNS fena değil, ancak işin içine cache olayı girdiği için bazen sorun çıkarıyor.

    Aynı olayı zaman zaman yerel ağımdaki DNS çözümleyicisinde de yaşıyorum.

    Bazen de NT 5.1 üzerinde DNS önbelleğini sıfırlamak işe yarayabilir.. win+R, cmd, ipconfig /flushdns
  • 11-05-2008, 19:54:19
    #3
    Routeri sıfırladım dnsleri değiştirdim ama değişen bişey olmadı açıkçası dediğinizden de pek bişey anlamadım teknik bilgim pek yok :S Bu serverdan kaynaklanan bişey mi acaba ?
  • 11-05-2008, 20:36:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Senin siten sunucu kaynaklı açılmıyor. Opendns kullanırsan sayfa görüntülenemiyor yerine kendi sayfası ve reklamları çıkar.
  • 11-05-2008, 20:44:12
    #5
    Yapılması gereken nedir ozaman arkadaşlar ?
  • 11-05-2008, 20:45:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Site adresini söyler misin? Hangi firmadan aldın barındırma hizmetini?
  • 11-05-2008, 20:49:13
    #7
    Site adresleri imzamda mevcut. Harikahost.Net ten reseller aldım orda barınıyor..