Konu
Nedir Bu OpenDnS
11-05-2008, 11:45:49
#1
h4run
Merhaba arkadaşlar.
Siteme girmeye çalıştığımda direkt opendns sitesi açılıyor. Ancak proxy ile siteme girebiliyorum. Bunun nedeni nedir ?