Kendi makineniz veya routerınız open DNS in DNS IP lerini kullanıyor, open DNS fena değil, ancak işin içine cache olayı girdiği için bazen sorun çıkarıyor.
Aynı olayı zaman zaman yerel ağımdaki DNS çözümleyicisinde de yaşıyorum.
Bazen de NT 5.1 üzerinde DNS önbelleğini sıfırlamak işe yarayabilir.. win+R, cmd, ipconfig /flushdns