realist = rezillik
26
●1.740
- 25-08-2006, 20:36:46Misafirrakip site açma yav ben giriyom o söktöreMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2006, 20:46:24Üyeliği durdurulduABİ SEN GORUYOSUN DEĞİLMİ BU ZED İN BANA YAZDIKLARINI YORUMU SANA BIRAKIYORUM BELKİ TANIYOSUNDUR..Malatyasporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2006, 21:02:43Üyeliği durduruldu
- 25-08-2006, 21:39:27Üyeliği durdurulduRealistin kodlaması öyle adama kızmakta haklısınız ama küfürde bence haksızsınız. sonuçta o adamın kodlamasıdır. realistin mantığı şu kaliteli siteler alıyor ( yani popup olmayacak ) ziyaretciyi rahatsız edecek bişey olmayacak gibilerinde... en güzeli panelden bakmak
her işin bir hilesi bi düzeni bir açığı çıkmaya başladı hayırlısı bakalım
her işin bir hilesi bi düzeni bir açığı çıkmaya başladı hayırlısı bakalım