Realistin kodlaması öyle adama kızmakta haklısınız ama küfürde bence haksızsınız. sonuçta o adamın kodlamasıdır. realistin mantığı şu kaliteli siteler alıyor ( yani popup olmayacak ) ziyaretciyi rahatsız edecek bişey olmayacak gibilerinde... en güzeli panelden bakmak

her işin bir hilesi bi düzeni bir açığı çıkmaya başladı hayırlısı bakalım