Düşündüğüm şey tam olarak şu:
Bir tane Whatsapp grubu kuracağım ve bu gruba sitemize yeni yazı eklediğimizde link atacağız. Yazıyı okuyanlar düşüncelerini belirtecekler yorum kısmından ardından Whatsapp grubundan gırgır şamataya devam edeceğiz. Yeni dostluklar ve blog kavramını tamamlamak adına güzel olur diye düşünüyorum. Katılmak isteyen olursa isim soyisim ve sitesini pm atsın grup kurup ekleyeyim
En az 5 kişi olsa kâfi...