Suistimal edilmesi durumunda ne yapmayı düşünüyorsunuz ?

Atıyorum ben günde üstün körü 20 yazı yayınlıyorum. Hepsini de okunsun diye paylaşıcam. Ama o kadar gereksiz yazılar ki.

İşte yukarıdaki durumda ne yapmayı düşünüyorsunuz?