Suistimal edilmesi durumunda ne yapmayı düşünüyorsunuz ?
Atıyorum ben günde üstün körü 20 yazı yayınlıyorum. Hepsini de okunsun diye paylaşıcam. Ama o kadar gereksiz yazılar ki.
İşte yukarıdaki durumda ne yapmayı düşünüyorsunuz?
Bu yüzden ilk olarak siteyi incelemeyi planlıyorum hocam. Genel blog değil sadece kişisel blogları kabul edeceğim. Kişisel bloglarda gün aşırı yazı yazılmıyor pek, yazıldığında da gerçekten okunası yazılar ya da sohbet edilecek mevzular oluyor. Bu şekil sitelerden bir grup oluşturmayı planlıyorum.