Yatırım bölümünde bu tür başlıklar çok fazla var ve bir çoğunuza artık gına getirdi; 10 bin TL ile ne yapabilirim, 50 bin TL ile iş önerisi, 100 bin TL reel yatırım önerileri gibi. Ancak ben ev almak, arsa almak, Adsense gelirli site almak, borsaya yatırım yapmak, altın almak ya da bitcoin almak istemiyorum ben bu para ile ciddi ciddi e-ticaret yapmak istiyorum.
Okulum seneye bitiyor ve okuduğum bölümün geleceği pek parlak değil yani KPSS ile de atanamayacağıma göre kendim bir şeyler yapmam lazım. Bu konuda önerileriniz nedir? Nasıl başlamalıyım ne tür ürünler ile bu iş yürür? Şu an ithalat araştırmaları yapıyorum. Babamın da desteği var maddi ve manevi olarak, gerekirse bir miktar da kredi çekebiliriz.
Konuyu bu bölüme açmamda bir sakınca varsa Yatırım bölümüne taşınabilir. Bu tür sorulardan bıktığınızı biliyorum ama ben laf olsun diye açmıyorum konuyu gerçekten bu sektöre gireceğim. E-ticaret olmasa bile internetten kazandığım parayı internet sektörüne yatırmak istiyorum.
300 bin TL ve E-Ticaret ???
31
●2.706
- 17-08-2016, 23:52:22
- 18-08-2016, 00:27:06Üyeliği durdurulduHocam bütçeniz gerçekten benim kanatimce güzel.Mutlaka profesyonel birinden danışmanlık almanız şart.Miktar ciddi,güzel bir giriş yapılırsa,çok sağlam girersiniz sektöre.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2016, 01:41:30Araştırma içerisindeyim hocam daha 1 yıl zamanım var. Gerekli alt yapıları bu süre içerisinde yavaştan oluşturmak istiyorum.Layer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2016, 01:50:43Üyeliği durdurulduBildiğim her konuda ücretsiz olarak yardımcı olmaya hazırım,FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle ilk söyleyeceğim şey Magento kullanın.
Kurumsal iş planlama için Odoo kullanın.
300.000TL çok para gereksiz. özelden yazarsanız açarım detaylı konuyu - 18-08-2016, 02:35:40Hocam skype kullanıyor musunuz?Awoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2016, 02:49:26Ne önerirsiniz hocam bu konuda, kimlerle çalışmak gerekiyor?staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2016, 14:05:33Tamamdır hocam çok teşekkür ederim, uygun bir zamanda görüşelim. O konuda araştırmalarım sürüyor.Awoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle