• 29-08-2018, 05:13:51
    #28
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırım bölümünde bu tür başlıklar çok fazla var ve bir çoğunuza artık gına getirdi; 10 bin TL ile ne yapabilirim, 50 bin TL ile iş önerisi, 100 bin TL reel yatırım önerileri gibi. Ancak ben ev almak, arsa almak, Adsense gelirli site almak, borsaya yatırım yapmak, altın almak ya da bitcoin almak istemiyorum ben bu para ile ciddi ciddi e-ticaret yapmak istiyorum.

    Okulum seneye bitiyor ve okuduğum bölümün geleceği pek parlak değil yani KPSS ile de atanamayacağıma göre kendim bir şeyler yapmam lazım. Bu konuda önerileriniz nedir? Nasıl başlamalıyım ne tür ürünler ile bu iş yürür? Şu an ithalat araştırmaları yapıyorum. Babamın da desteği var maddi ve manevi olarak, gerekirse bir miktar da kredi çekebiliriz.

    Konuyu bu bölüme açmamda bir sakınca varsa Yatırım bölümüne taşınabilir. Bu tür sorulardan bıktığınızı biliyorum ama ben laf olsun diye açmıyorum konuyu gerçekten bu sektöre gireceğim. E-ticaret olmasa bile internetten kazandığım parayı internet sektörüne yatırmak istiyorum.
    Gelişmeler nedir?
  • 29-08-2018, 11:26:54
    #29
    fluerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmeler nedir?
    Küçük çaplı e-ticaret girişimlerim oldu sektörü tanımak için ama başarısız oldum. Zor bir sektör gerçekten, ciddi bilgi birikimi ve deneyim gerektiriyor.
    Şuan hâlâ ciddi bir yatırımım yok, reelde yapabileceğim bir işte bulamadım.
  • 30-08-2018, 03:29:57
    #30
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük çaplı e-ticaret girişimlerim oldu sektörü tanımak için ama başarısız oldum. Zor bir sektör gerçekten, ciddi bilgi birikimi ve deneyim gerektiriyor.
    Şuan hâlâ ciddi bir yatırımım yok, reelde yapabileceğim bir işte bulamadım.
    Hangi sektör için e-ticarete giriş yaptınız? Stok tuttunuz mu? Başarısızlık sebepleri neydi sizce?



    Bu arada yeri gelmişken söylemek istiyorum, Türkiye üzerinde herhangi bir örneği olmayan bir kafe projem mevcut, soracak olursanız kafe için herhangi bir tecrübem bulunmuyor. Aracılar doğrultusuyla kafe işi içerisinde bulunmuş kişiler ile bir araya gelip hata oranını 0'a indirebiliriz.

    Boş bir kafe projesi değil, gençlere hitap etmekte olan bir projedir. Projemin içerisinde inanılmaz bir şekilde gençleri içine çeken bir detay bulunmaktadır.

    Eğer varım diyorsanız, ister bir yerde oturur konuşur ister buradan küçük detaylar verip sonrasında buluşup bu konu üzerinde sohbet edebiliriz.
  • 30-08-2018, 03:50:14
    #31
    fluerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi sektör için e-ticarete giriş yaptınız? Stok tuttunuz mu? Başarısızlık sebepleri neydi sizce?



    Bu arada yeri gelmişken söylemek istiyorum, Türkiye üzerinde herhangi bir örneği olmayan bir kafe projem mevcut, soracak olursanız kafe için herhangi bir tecrübem bulunmuyor. Aracılar doğrultusuyla kafe işi içerisinde bulunmuş kişiler ile bir araya gelip hata oranını 0'a indirebiliriz.

    Boş bir kafe projesi değil, gençlere hitap etmekte olan bir projedir. Projemin içerisinde inanılmaz bir şekilde gençleri içine çeken bir detay bulunmaktadır.

    Eğer varım diyorsanız, ister bir yerde oturur konuşur ister buradan küçük detaylar verip sonrasında buluşup bu konu üzerinde sohbet edebiliriz.
    Müthiş bütçeler lazım cafe işinde. Cafe sahibi arkadaşlar, tanıdıklar ile görüşmelerim oldu kesinlikle tavsiye etmedikleri bir sektör.
    En güzeli bu paraları kazandığımız sektörlere yatırım yaparak daha güçlü olmak, daha fazla kazanmak
  • 18-01-2019, 01:24:13
    #32
    Halen bu konuyu tartışıyor muyuz

    Şu son dönemde pek çok kişi bu meblayı faize koydu. Ne cafe açıyor ne de fırın. Faiz getirisi o yapılacak işten fazla ve efor sarf etmiyorsunuz.

    Bilgi teknolojilerinde doğal olarak daralma var. İnsanlar daha kritik gördükleri ihtiyaçlarının peşine düşüyor. Bu da temel olarak gıda. İşin kötü tarafı gıda sektöründe de fazlasıyla rakibiniz olacak. BT gibi görece nadir bulunan bir iş yükü yok.

    Şuan kazanmaktan ziyade eldeki kazanımı kaybetmeme üzerine strateji kurabilirsiniz. Tutarlı öngörüde bulunmak mümkün olmuyor.

    Ekim ayında mobilya alırken mobilyacı esnafı hayli şikayetçiydi. O gün sorsanız hepsi "bu işi yapma" diyebilirdi. ÖTV - KDV indirimlerini gördünüz. Pek çok sektör acı çekerken 6 ay bile olsa rahatlattılar.

    Artan döviz kuruyla sıfır araç satışının azalacağı, 2. el araç talebinin artacağını düşünenler de üzüldü. Aynı durum yedek parça, özellikle ikinci el - çıkma yedek parça satıcıları için de geçerli oldu. Kısıtlı stokla çalışıyorsun ve ithal ürün...

    Döviz fırladı, borsa düştü. "Firmalar ucuza gidiyor" diyerek oraya girenler de pek umduğunu bulamadı, henüz kısa vadedeyiz, orta ve uzun vadede kar elde edebilirler ama "doğru ata mı oynadık" endişesinde olmaları muhtemel. Belirsizlik had safhada.

    Entropi çok Bir pazar sabahı kalktınız. Havaya baktınız, kapalı gökyüzü ve koyu gri bulutlar var. Dışarı çıkar mısınız? yoksa çıksanız bile yakında bir yere gidip, geri dönebileceğiniz bir mesafede mi kalırsınız.