• 03-09-2005, 23:06:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sayfa açıLıyor orada probLem yok bilgileri girdikten sonra kayit işlemini tamamla dedigin zaman donuyor sayfa üyeligin tamamlandi falan demiyor yani kitleniyo sayfa
  • 03-09-2005, 23:14:40
    #11
    Ben baktım simdi. Ona donuyor denmez.
    Ona kayıt buttonuna bastıktan sonra beyaz, saf ve doğal bir sayfa açılıyor denir.
    Onun çözümü hakkında ise bir fikrim yok. Ama sen halen site donuyor diye ısrar edeceksen, yeni bir bilgisayar al.
  • 03-09-2005, 23:20:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    Ben baktım simdi. Ona donuyor denmez.
    Ona kayıt buttonuna bastıktan sonra beyaz, saf ve doğal bir sayfa açılıyor denir.
    Onun çözümü hakkında ise bir fikrim yok. Ama sen halen site donuyor diye ısrar edeceksen, yeni bir bilgisayar al.
    konuda kaLabaLık yarattiginin farkındamisin..
  • 03-09-2005, 23:21:12
    #13
    Değilim..
    Sen toplumu boşuna meşgul ettiğinin farkındamısın?
  • 03-09-2005, 23:23:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    meşgul oluyosan girmezsin konuya başkaLari seni ne iLgiLendirir..yaLvardimmi sana şu konuyu çözeLim diye ¿
  • 03-09-2005, 23:38:50
    #15
    Cici çocuk :
    O zaman ben yazdıktan sonra maydanoz gibi aptal aptal mesaj yazmıyacaksın.
    Yok biliosan... bilmiosan adam sansınlar felan.
    Kek. Sen web sitesini dondurma mı zannettin ? 2 yalasaydın bari donmuşken. Öyle beyaz beyaz.. Nasıl donuyor ?
    Başkaları beni ilgilendirmezse, senin salak sorularında başkalarını ilgilendirmez. Ama konumun içine ettiniz diyen sensin. Bir amacın yoksa durma o zaman burada.
    Sayfa donmaz. Bilgisayar donar. Bende ona göre cevap yazdım sana. Benim zamanım çok. Seninle bu gece adamcılık oynayabiliriz.
  • 04-09-2005, 00:04:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Adam oLanLarLa oynaniLir o oyun..

    Forumun kaLitesini düşürmeye hakkın yok..

    yazdigim yazilar hakkında yorum yapmaya hiç hakkın yok

    seviyene inemicem ne yazarsan yaz artik yazilarindan ne maL oLdugun ortada..

    No comment..
  • 04-09-2005, 00:11:33
    #17
    Tiryakim adlı üyeden alıntı:
    Adam oLanLarLa oynaniLir o oyun..

    Forumun kaLitesini düşürmeye hakkın yok..

    yazdigim yazilar hakkında yorum yapmaya hiç hakkın yok

    seviyene inemicem ne yazarsan yaz artik yazilarindan ne maL oLdugun ortada..

    No comment..
    Bu şekilde tam 809 (Bununla beraber 810) mesajıma tahammül edildiğine göre ;
    haklısın kimin ne mal olduğu ortada.
    +
    Seviyeme inmen için, önce seviyeme çıkman lazım. Bir merdiven düşün. Toplam 20 basamaklı bir merdiven. Ben 10. basamaktayım. Sen ise henüz 1. basamaktasın. Benim seviyeme inmen için ne yapman gerekir ?
    Bak ne kadar öğretici bir kişiliğim var. Laf anlamadığını anladıgımda, örnek vererek eğitim veriyorum.
  • 04-09-2005, 00:22:40
    #18
    Tmm yeter.2nizde kavka etmeyin.Forum kirleniyor soran veya edecekseniz ozelde veya msnde edin.