Adam oLanLarLa oynaniLir o oyun..

Forumun kaLitesini düşürmeye hakkın yok..

yazdigim yazilar hakkında yorum yapmaya hiç hakkın yok

seviyene inemicem ne yazarsan yaz artik yazilarindan ne maL oLdugun ortada..

No comment..