Ben baktım simdi. Ona donuyor denmez.
Ona kayıt buttonuna bastıktan sonra beyaz, saf ve doğal bir sayfa açılıyor denir.
Onun çözümü hakkında ise bir fikrim yok. Ama sen halen site donuyor diye ısrar edeceksen, yeni bir bilgisayar al.