Tiryakim adlı üyeden alıntı:
Adam oLanLarLa oynaniLir o oyun..
Forumun kaLitesini düşürmeye hakkın yok..
yazdigim yazilar hakkında yorum yapmaya hiç hakkın yok

seviyene inemicem ne yazarsan yaz artik yazilarindan ne maL oLdugun ortada..
No comment..
Bu şekilde tam 809 (Bununla beraber 810) mesajıma tahammül edildiğine göre ;
haklısın kimin ne mal olduğu ortada.
+
Seviyeme inmen için, önce seviyeme çıkman lazım. Bir merdiven düşün. Toplam 20 basamaklı bir merdiven. Ben 10. basamaktayım. Sen ise henüz 1. basamaktasın. Benim seviyeme inmen için ne yapman gerekir ?
Bak ne kadar öğretici bir kişiliğim var. Laf anlamadığını anladıgımda, örnek vererek eğitim veriyorum.