• 09-08-2006, 20:39:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır usekes olay öyle değil önemli veri atarsın önemli site atarsın sonra host fos çıkarsa verilerin kaybolur onun için diyom :S
    hosting açarım, müşteri toplarım, göçerse cana gelceğine mala gelsin derim

    haklısın o da var ama dandik bi yere de benzemiyor
  • 09-08-2006, 20:40:36
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır usekes olay öyle değil önemli veri atarsın önemli site atarsın sonra host fos çıkarsa verilerin kaybolur onun için diyom :S
    verdiğim linkleri incelersen şirketin sağlam olduğu açık..new york times ta bile çıkmışlar..bence fos değildir..
  • 09-08-2006, 21:07:22
    #21
    Misafir
    deimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiğim linkleri incelersen şirketin sağlam olduğu açık..new york times ta bile çıkmışlar..bence fos değildir..
    Sana bir soru

    20 GB alan 750 Gb Bw 1 yıllık

    Bu paketten 10 bin kişi alırsa ne olur

    Bu şirket bu alt yapıyı sağlayacakmı ?

    Şirketın bu kampanyadaki amacı ne.

    Herneyse Sonuçta File manager olarak kullanılabılır gıbı gozukuyor.en kotu ıhtımal
  • 09-08-2006, 21:11:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bir soru

    20 GB alan 750 Gb Bw 1 yıllık

    Bu paketten 10 bin kişi alırsa ne olur

    Bu şirket bu alt yapıyı sağlayacakmı ?

    Şirketın bu kampanyadaki amacı ne.

    Herneyse Sonuçta File manager olarak kullanılabılır gıbı gozukuyor.en kotu ıhtımal
    hiç dolduramadım bu yüksek GB ları..eğer fos çıkarsa da domain ler kalır sadece..bi de giden bilgilerin olur tabii...buradan takip et fos çıkarsa ki 5 senedir çıkmamış buradan açıklanır..
  • 27-08-2006, 23:16:44
    #23
    aldım bi tane hadi hayırlısı bakiym napacaksak.

    hemde konuyu uplayalım.faydalı bi konu

    27/08/2006 kod calısıyo.
  • 28-08-2006, 01:12:46
    #24
    vlvx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldım bi tane hadi hayırlısı bakiym napacaksak.

    hemde konuyu uplayalım.faydalı bi konu

    27/08/2006 kod calısıyo.
    Kullandıkça görüşlerini de yazarsan çok iyi olur. Bi ara ben de almayı düşünüyorum.
  • 24-09-2006, 02:44:45
    #25
    aldım bugun, isterse fos cıksın, 10 $ değil mi alt tarafı, ya fos cıkmazsa
    netfirms olmasa 1 $ bile vermezdim

    kupon olayını goremedim ama
  • 24-09-2006, 07:40:15
    #26
    ya bende alıcamda para yokki bende kuponda yok ya birisi allah rızası için şu ramzanda bana bi domina alsa nasıl olur yada anlatsa
  • 24-09-2006, 08:08:21
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hosting Paneli var mı