deimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verdiğim linkleri incelersen şirketin sağlam olduğu açık..new york times ta bile çıkmışlar..bence fos değildir..
Sana bir soru

20 GB alan 750 Gb Bw 1 yıllık

Bu paketten 10 bin kişi alırsa ne olur

Bu şirket bu alt yapıyı sağlayacakmı ?

Şirketın bu kampanyadaki amacı ne.

Herneyse Sonuçta File manager olarak kullanılabılır gıbı gozukuyor.en kotu ıhtımal