****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana bir soru

20 GB alan 750 Gb Bw 1 yıllık

Bu paketten 10 bin kişi alırsa ne olur

Bu şirket bu alt yapıyı sağlayacakmı ?

Şirketın bu kampanyadaki amacı ne.

Herneyse Sonuçta File manager olarak kullanılabılır gıbı gozukuyor.en kotu ıhtımal
hiç dolduramadım bu yüksek GB ları..eğer fos çıkarsa da domain ler kalır sadece..bi de giden bilgilerin olur tabii...buradan takip et fos çıkarsa ki 5 senedir çıkmamış buradan açıklanır..