• 02-04-2008, 06:00:46
    #1
    S.a arkadaslar sizlerden bir konuda yardimci olmaniz icin acmis oldugum konuya yorumlarinizi bekliyorum ögrenmek istedigim sudur Ben bir yazilim sirketine tasarim- script yaptiracagim ve özel proje oldugu icin benim vermis oldugum bilgi ve kaynaklari veya majetaryanlarini sirket tarafindan kullanilmamasi yada benzeri haklarimi korumak amaciyla neler yapabilirim nasil bir sözlesme sunabilirim bu konuda acil yorumlarinizi bekliyorum Umarim Ne İfade eddigimi anlamissinizdir:
  • 02-04-2008, 08:59:31
    #2
    turk patent endusrısınden marka ve ısım hakkını tescıl ettıre bılırsın ve tasix sıstemınden de sıtenın ıcerıgını koruya bılırsın
  • 03-04-2008, 02:51:13
    #3
    Bu başlangicda Nasil OLacak Elimde Kayitli Bilgi yok proje sadece ve bunu yazılım sirketine yaptiracagim acaba benmi yanlis anladim?
  • 03-04-2008, 08:30:18
    #4
    PuSuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turk patent endusrısınden marka ve ısım hakkını tescıl ettıre bılırsın ve tasix sıstemınden de sıtenın ıcerıgını koruya bılırsın
    Böyle saçmalık görmedim. Türkpatent le ne alakası var? Marka tescil ettirmek istemiyor ki arkadaş

    Dostum sen scripti yazdırdıktan sonra al scriptini götür notere tek tek dosyalarını onaylattır. Bugün benim scripti kullanan 5 kişi halâ mahkemelerde sürünüyor.. 1 i de içeri girmiş sanırım
  • 03-04-2008, 10:24:24
    #5
    Ama scripti yaptıracağın kişilere bunu söyle kodlamayı ve sitede kullanılan resim, içerik size ait olmalı. Başka siteden resim ekleyip içerik ekleyip sitene koyarsan noter kabul etmez
  • 04-04-2008, 17:00:53
    #6
    Saolun bılgılerınız ıcın eklemek ıstedıklerınız varsa sevınırım...