PuSuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
turk patent endusrısınden marka ve ısım hakkını tescıl ettıre bılırsın ve tasix sıstemınden de sıtenın ıcerıgını koruya bılırsın
Böyle saçmalık görmedim. Türkpatent le ne alakası var? Marka tescil ettirmek istemiyor ki arkadaş

Dostum sen scripti yazdırdıktan sonra al scriptini götür notere tek tek dosyalarını onaylattır. Bugün benim scripti kullanan 5 kişi halâ mahkemelerde sürünüyor.. 1 i de içeri girmiş sanırım