S.a arkadaslar sizlerden bir konuda yardimci olmaniz icin acmis oldugum konuya yorumlarinizi bekliyorum ögrenmek istedigim sudur Ben bir yazilim sirketine tasarim- script yaptiracagim ve özel proje oldugu icin benim vermis oldugum bilgi ve kaynaklari veya majetaryanlarini sirket tarafindan kullanilmamasi yada benzeri haklarimi korumak amaciyla neler yapabilirim nasil bir sözlesme sunabilirim bu konuda acil yorumlarinizi bekliyorum Umarim Ne İfade eddigimi anlamissinizdir: