• 03-09-2005, 12:46:22
    #10
    Misafir
    harika bir eser
  • 03-09-2005, 12:48:10
    #11
    Misafir
    evet sevdiginizi biliyoruz ama hiçbirinizin sitesinde yok bu eser eshefle karşıladıgımı bilmenizi isterim..

    gelecek sene bu şarkı erovizyonda bizi temsil edecek...
    lütfen destek olun... mp3 zitecileri...
  • 03-09-2005, 12:54:58
    #12
    Misafir
    radmin söylediğin taktik güzel. benim hitimde azdı. unide iletisim ve halkla ilişkiler dersinden kalmıştım. ertesi yıl merak ettim okudukça heyecanlı geldi. newson , blair ve daha birçok kişinin yaptıklarını okumuştum sonra kendi stratejimi değiştirdim dedim yanlış yoldayım. Kuruluş kullanıcının tepkisine göre politikasını değiştirmelidir. Kuruluş camdan bir evdir herşeyi olduğu gibi anlatmalıdır politikasıyla bi saldırmışım hitimi beşe katlamıştım. Ama benimkisi normaldi ama tarkan'ın yaptığı terbiyesizlik.
  • 03-09-2005, 12:57:30
    #13
    Misafir
    Tarkan reklamını yapıyor fakat çoğu kişinin de nefretini kazanıyor. Yakında tarkantopsunolm.com 'u almayı düşünüyorum
  • 03-09-2005, 12:58:14
    #14
    Misafir
    tarkanıma laf söyletmem....

    ne kadar mp3 siteleri tartaklansada tarkanın her yeni albümünde hit rekorları kırılıyor.
    download lar 2 ye katlanıyor....

    burası türkiye herşey gelip geçicidir.

    >> denizler aşta de gel gurbanın olam , kurtar beni buralardan ne olur....
    bayılıyorum kahtalının bu şarkısına...
  • 03-09-2005, 13:09:34
    #15
    Misafir
    Benimde mp3 sitem vardı. Hiç tarkan ın parçasını eklemedim. Hiçte bi eksiğini görmedim. Son 1 yılda patlama yapan şarkılarda tarkan yokki. bu sen en bomba patlamayı dale don dale yaptı.

    dale don dale
    seninle ilk defa
    of of
    yıkılıyo
    o şimdi asker
    yalancı şahidim
    şappur şuppur

    başka parça bilmiyom bu sene çok download edilen. diğerleri normaldi.
  • 03-09-2005, 13:11:55
    #16
    Misafir
    bir kadın çizeceksin var
  • 03-09-2005, 13:12:44
    #17
    Misafir
    aa evet onu unutmuşum.
    cambaz var bide mor ve ötesinden ama o normaldi.

    bari biraz daha bekleselerdide gülşen - sarışınım'ın meyvelerini toplasaydık. 1 ay çok rahat giderdi.
  • 03-09-2005, 13:14:00
    #18
    Misafir
    ah nireli sakine yokmu